A patra activitate de învățare-predare-formare – Katarina Barnstugeförening, Stockholm-Suedia


DISEMINARE ACTIIVTATE ÎNVĂȚARE-PREDARE-FORMARE, Katarina Barnstugeförening, Stockholm-Suedia

Învățarea senzorială reprezintă baza tuturor abilităților pe care copiii le vor dezvolta mai târziu în traseul lor educațional. Când copiii mici învață prin intermediul mai multor simțuri simultan, abilitățile lor cognitive, verbale, psiho-emționale, etc. se dezvoltă . Aceste amintiri „senzoriale” încep procesul de înțelegere și dobândire a cunoștințelor.

 

Proiectul Erasmus+ KA229, ”Inclusion through sensory integration”, număr de referință: 2020-1-IS01-KA229-065808_3, a oferit posibilitatea unui număr de trei cadre didactice (prof. Alice Nistor, prof. Florina Popescu, prof. Diana Rusu) de la Grădinița cu program prelungit nr.1 Târgoviște, de a observa modul în care se derulează acest gen de activități în cadrul procesului educațional suedez,din grădinița Katarina Barnstugeförening, Stockholm, în perioada 30.01-03.02.2023.

 

Amănunte privind activitățile derulate în cadrul acestei activități de învățare-predare-formare găsiți în materialul de mai jos.

 

Deschide Material Diseminare Katarina Barnstugeförening, Stockholm-Suedia

 


×


×