„MICUL CREȘTIN”- Proiect educațional în parteneriat cu Parohia Albă din Târgoviște, anul școlar 2022-2023 Grădinița cu program prelungit nr.1 din Târgoviște a continuat derularea în anul școlar 2022-2023 a Proiectul educațional „MICUL CREȘTIN ”, în parteneriat cu cu Parohia Albă din Târgoviște. Activitățile derulate în cadrul parteneriatului au urmărit: cunoașterea unor tradiții și obiceiuri specifice sărbătorilor religioase ortodoxe; formarea atitudinii de respect față de
Citeste pe larg
Între 2020-2023, Grădinița cu PP nr.1 Târgoviște implementează proiectul Erasmus+ ”Inclusion through sensory integration”, număr de referință: 2020-1-IS01-KA229-065808_3. În perioada 08.05-12.05.2023 s-a desfășurat ultima activitate de învățare-predare-formare a proiectului. Aspecte din timpul derulării acestei activități, regăsiți în materialul de mai jos. Deschide Material Diseminare Târgoviște, România
Revista Familia dincolo de cuvinte – Editia 1 – 2023 Vezi Revista [PDF]
PLAN DE ACTIVITĂȚI 3 DESENELE NATURII MANDALE OBIECTIVE Să realizeze mandale folosind elemente din natură RESPONSABIL EVALUARE PROF CIOBANU MONICA/PROF. STĂNCIULICĂ STELUȚA
”FAMILIA, DINCOLO DE CUVINTE” EDIȚIA VIII AN ŞCOLAR 2022-2023 Organizat sub genericul ,,FAMILIA, DINCOLO DE CUVINTE…”, concursul județean, se înscrie în categoria inițiativelor promovate de GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.1 TÂRGOVIȘTE în cadrul ,,Zilei Internaționale a familiei”. Parteneriatul școală – familie reprezintă o problemă actuală importantă, evidențiată atât de documentele de politică educațională la nivel național și internațional cât şi de cercetările în domeniul
Citeste pe larg
RAPORT FINAL AL SĂPTĂMÂNII ”ȘCOALA ALTFEL„ PERIOADA DE DESFĂȘURARE 27.03.2023-31.03.2023 UNITATEA DE ÎNVĂȚĂMÂNT: GRĂDINIȚACU PROGRAM PRELUNGIT NR 1 TÂRGOVIȘTE TITLUL PROIECTULUI: „ȘCOALA ALTFEL„ TIPUL DE ACTIVITĂŢI DERULATE PRIN RAPORTARE LA CELE 10 DOMENII FUNDAMENTALE: educație pentru reacții corecte în situații de urgență activităţi pentru stil de viaţă sănătos cultural– artistice practic – gospodăreşti ecologizare sportive vizite ateliere de creaţie (activităţi artistico-plastice, practice), expozitii. LOCUL
Citeste pe larg
PLAN DE ACTIVITĂȚI 3 POVESTEA ALBINUȚEI „ERASMIA„ OBIECTIVE Să continue povestea, respectând firul logic al evenimentelor create de către celelalte țări partenere din cadrul proiectului. POVESTEA ECHIPEI DIN ROMÂNIA „Migdalul i-a raspuns cu mandrie: Eu sunt primul copac care infloreste la inceputul primaverii. Familia de albine a fost foarte mirata de acest lucru si s-a intrebat daca mai exista si alti copaci infloriti.
Citeste pe larg
DISEMINARE ACTIIVTATE ÎNVĂȚARE-PREDARE-FORMARE, Katarina Barnstugeförening, Stockholm-Suedia Învățarea senzorială reprezintă baza tuturor abilităților pe care copiii le vor dezvolta mai târziu în traseul lor educațional. Când copiii mici învață prin intermediul mai multor simțuri simultan, abilitățile lor cognitive, verbale, psiho-emționale, etc. se dezvoltă . Aceste amintiri „senzoriale” încep procesul de înțelegere și dobândire a cunoștințelor. Proiectul Erasmus+ KA229, ”Inclusion through sensory integration”, număr de
Citeste pe larg
Condiții specifice de ocupare a posturilor didactice – catedrelor vacante Deschide Document
Fișă evaluare inspecție la clasă, ANEXA 5 din Metodologie Deschide Document