A doua activitate de învățare-predare-formare

În intervalul 30 mai – 03 iunie 2022 s-a derulat cea de-a doua activitate de învățare-predare-formare, din cadrul proiectului de schimb interșcolar finanțat de Comisia Europeană prin Programul Erasmus +, KA229, ”INCLUSION THROUGH SENSORY INTEGRATION”, nr. de referință 2020-1-IS01-KA229-065808_3, la grădinița Djecji vrtic Vrbovec, din localitatea Vrbovec, Croația.

Scopul proiectului îl reprezintă înțelegerea și dezvoltarea unor metode de lucru privind modalitatea de explorare și dezvoltare a diferitelor simțuri. La vârsta preșcolară predomină activitatea senzorială, ea precedând activității intelectuale superioare. Prin cunoașterea directă a diferitelor obiecte și fenomene din mediul înconjurător, senzațiile, și mai ales percepțiile și reprezentările copiilor se îmbogățesc. Drept urmare, aceștia pot deosebi culorile, formele, mărimile, temperatura. Preșcolarii reușesc ca după auz, miros, pipăit, gust să determine obiecte, lucruri sau fenomene, fapte care ne determină să apreciem importanța integrării senzoriale în educația timpurie.

La cea de-a doua activitate au participat un număr de 22 cadre didactice din cele cinci țări partenere în proiect: Islanda, Croația, Grecia, Suedia și România.

Grădinița cu PP nr.1 Târgoviște a fost reprezentată de prof. Florina Popescu, prof. Diana Maria Rusu și prof. Mihaela Gavrilă.
 

Deschide Material Diseminare Vrbovec – Croația

 

 


×


×