Condiții specifice de ocupare a posturilor didactice – catedrelor vacante

Condiții specifice de ocupare a posturilor didactice – catedrelor vacante Deschide Document


Fișă evaluare inspecție la clasă, ANEXA 5 din Metodologie

Fișă evaluare inspecție la clasă, ANEXA 5 din Metodologie Deschide Document


Buletin Informativ Ianuarie 2023

PLAN DE ACTIVITĂȚI 3   PRIETENUL MEU , COPACUL. Obiectivele propuse pentru aceste activități au fost: Explorarea gusturilor unor produse obținute din infuzii/presări la rece ale unor flori/ fructe din copaci (ceaiuri , uleiuri) Familiarizarea preșcolarilor cu materiale inedite, în vederea realizării experimentelor; Descrierea unor mirosuri ale unor esențe obținute din tincturi de flori/coajă de copac. Sa descopere caracteristici ale copacilor, prin intermediul simtului

Citeste pe larg


Buletin Informativ Decembrie 2022

PLAN DE ACTIVITĂȚI 3 CUM SE FACE HÂRTIA? Obiectivele propuse pentru aceste activități au fost: Cunoașterea procesului de fabricație a hârtiei Creșterea sensibilității analizatorilor, prin primirea numeroaselor informații prin cât mai multe canale, prin antrenarea a cât mai mulți analizatori, în scopul cunoașterii exacte a realității obiective Creșterea capacității copiilor de a îndeplini sarcini de învățare mai complexe, sprijinirea creșterii dezvoltării, dezvoltarea limbajului, abilitățile

Citeste pe larg


Buletin Informativ Noiembrie 2022

PLAN DE ACTIVITĂȚI 3 LEGENDA UNUI COPAC LEGENDA FRUNZEI DE STEJAR / POVESTEA FRUNZEI / TEIUL LUI MIHAI EMINESCU   Obiectivele propuse pentru aceste activități au fost: să comunice gânduri și sentimente ale frunzei care s-a  deprins de pe ram; să redea, prin desen, scene specifice  din povestea creată de ei. Să enumere schimbări din natură, ca urmare a sosirii anotimpului toamna,  utilizând cât mai multe organe

Citeste pe larg


PE CĂRĂRILE TOAMNEI…

GRUPA CURIOȘILOR (MICĂ „C”) Prof. Ruxandra Țopa „De ce…?, când…?, cum…?, unde…?” Extrem de curioși, preșcolarii de la grupa mică „C” au descoperit și au găsit răspunsuri la toate întrebările lor în ceea ce privește anotimpul care abia și-a închis porțile. Proiectul tematic „Pe cărările toamnei…”, derulat pe parcursul a patru săptămâni, a stimulat capacitatea copiilor de a cerceta și descoperi relațiile dintre fenomene,

Citeste pe larg


LA MULȚI ANI, ROMÂNIA! LA MULȚI ANI, ROMÂNI!

Preșcolarii Grupei Mijlocie A Buburuzele, împreună cu educatoarele Monica și Steluța au sărbătorit ziua României! Au cântat Imnul României, au ascultat Povestea Unirii, apoi au realizat materialele cu care au pornit alături de Dumitrița la unire. Au confecționat steguri, au decorat costumul popular, au recosnstituit drumul spre Alba Iulia și au realizat pâinici. La final pentru a fi alături de românii s-au prins într-o

Citeste pe larg


Grădinița cu program prelungit nr. 1 Târgoviște celebrează, Ziua Națională a României, prin Proiectul educațional „România în sărbătoare”

Este un proiect transcurricular adresat exclusiv preșcolarilor. Partenerii implicați în proiect sunt: Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița, Biblioteca Județeană „Ion Heliade Rădulescu” Dâmbovița, Centrul Europe Direct și Complexul Muzeal „Curtea Domnească” Târgoviște. Concursul județean de creație plastică „România în sărbătoare”, aflat la cea de-a doua ediție, s-a dovedit a fi o importantă realizare pentru coordonatorii proiectului, reușind să adune peste 500 de cadre didactice din

Citeste pe larg


Săptămâna Educației Globale 2022 la Grădinița Cu PP Nr 1 Târgoviște.

Săptămâna Globală a Educației este o inițiativă anuală de sensibilizare la nivel mondial, care se desfășoară în a treia săptămână din noiembrie. Este un apel de a ne regândi lumea împreună, folosind Educația Globală ca instrument de solidaritate și schimbare și de a contribui la o lume mai durabilă și echitabilă. În pregătire și în timpul Săptămânii sunt împărtășite soluții pentru a ne regândi

Citeste pe larg


Buletin Informativ Octombrie 2022

PLAN DE ACTIVITĂȚI 3 „TOTUL DESPRE COPAC”-PLANTARE COPACI Obiectivele propuse pentru aceste activități au fost: Creșterea capacității copiilor de a îndeplini sarcini de învățare mai complexe-explorarea mediului înconjurător folosindu-și toți analizatorii Să conștientizeze importanța plantării unui copac pentru mediu; Să denumească acțiuni prin care pot contribui la menținerea sănătății mediului înconjurător. RESPONSABIL EVALUARE PROF CIOBANU MONICA/PROF. STĂNCIULICĂ STELUȚA



×


×